søndag 15. januar 2012

Jeg prøver litt igjen

Hei dere.


Nå er det lenge siden jeg blogget, men det har sine årsaker. Jeg har en blogg på hjemmesiden min som jeg bruker flittig. www.fossefall.net Her er det musikk, oppdateringer, bilder av bøkene og annet diverse. Jeg har også fått en fanside på facebook https://www.facebook.com/#!/pages/Fossefalls-fanside/224551820961273 og den bruker jeg også mye tid på! Men det er gøy og jeg skal forsøke å være litt flinkere, og stikke innom her også.

Her er bilde av boka som kommer 23. januar 2012. Fossefall har da kommet til nr. 38 i serien! Det er mange bøker, og det blir flere :-)



 Her er det spoiler og lurt å styre unna, hvis en ikke er ajour med serien :-)


Ellers ønsker jeg dere en flott søndag. Vi snakkes!


Bandet fra Hedmark fylke - fylket Fossefall kommer fra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar